Gecenin Şarkısını Bırakıyorum - Sohbet - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gecenin Şarkısını Bırakıyorum - Sohbet
4
●
68
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gecenin Şarkısını Bırakıyorum - Sohbet
16-01-2024, 00:34:05
#1
ademakcan
Geceniz güzel olsun, Ebru Gündeş'ten devam.
https://youtu.be/6AG_wYSA8JM
16-01-2024, 00:43:47
#2
lokmanaracc
https://www.youtube.com/watch?v=BZV00lIn33E
16-01-2024, 00:46:26
#3
burakbabursah
https://open.spotify.com/track/3YF7f...156c9e24a64d90
16-01-2024, 00:47:30
#4
OzeL
Üyeliği durduruldu
Güzel parça teşekkürler ademim.
16-01-2024, 00:47:51
#5
ademakcan
OzeL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel parça teşekkürler ademim.
Rica ederim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler