• 14-01-2024, 22:40:45
    #19
    En iyisi sanırım
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen benim şikayet konum üzerine açtınız @Gelistirici;. Sizin için arkadaşa fazlasıyla iade sağlayacağım hak geçmesin! Dekontu da size de ileteceğim.
    Merhabalar, liste arasında evet sizde varsınız ancak tetikleyici değilsiniz.
    Dekontu iletmenize gerek yok ticari ahlakınızı geliştirmeniz ve kaliteli hizmet sunmanız yeterli hocam.
  • 14-01-2024, 22:41:48
    #20
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, liste arasında evet sizde varsınız ancak tetikleyici değilsiniz.
    Dekontu iletmenize gerek yok ticari ahlakınızı geliştirmeniz ve kaliteli hizmet sunmanız yeterli hocam.
    Ahlaksız ve uygunsuz ticaretler yaptığım için ivedilikle özür dilerim dikkate alacağım efendim. Fakat kaliteli hizmet konusunda profilimde ki ve konumdaki yorumları incelemeniz yeterlidir.
    • Gelistirici
    Gelistirici bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-01-2024, 22:43:02
    #21
    güzel tespit ama uygulanması zor gibi
  • 14-01-2024, 22:44:38
    #22
    En iyisi sanırım
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel tespit ama uygulanması zor gibi
    Evet öyle gözüküyor
  • 14-01-2024, 22:44:59
    #23
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    İş alımı yaparken veya iş verirken kendi aranızda böyle bir sözleşme hazırlayabilirsiniz.
    Bizim burada faiz oranı veya ceza oranı belirlememiz yasal olarak mümkün değildir.
  • 14-01-2024, 22:46:03
    #24
    Çözümü kolay, "İade ederim negatif ticaret puanı silinir" mantığını engellesinler yeter. Unutmadığım bir ticaretim var. Arkadaşa işi verdim, anlaşmalar sağlandı ve teslim süresi belirlendi. Dosyayı wetransfer ile göndermiştim.
    Ne durumdayız diye sorduğumda %90'ının bittiğini (ufak reskin işiydi) sunucu ihtiyacı olduğunu gerekirse sağlayabileceğini söyledi. Birde onların şirketinden sunucu satın aldım, iş bitti ya kurulum yapacağız
    Diğer gün wetransferden bildirim geldi, gönderdiğiniz dosyalar henüz indirilmedi, XX zamanda silinecek.
    Artık bu işi sallamak değil insanı a*ptal yerine koymaktır. Durumu anlatan güzel bir yazı ile negatif ticaret puanı verdim ve beni R10'dan engelledi
    Sonrasında moderatörler ile iletişime geçip sorunu çözdük diye ticaret puanını sildirmiş arkadaş.
    Şikayet konuları açıldı, negatif puanın kalmasını istediğimi söyledim R10 moderatör ekibi "Mağduriyet giderildi burada herkes iş yapıyor negatif ticaret puanı diğer işlerini baltalar" diyerekten reddetti.

    Bu arkadaşın profilinde böyle bir ticaret olsa çalışır mıydım? ASLA! Ne olursa olsun bu tarz ticaret puanları profilden silinmemeli.
    Çoğu kişi burada para çeviriyor, işi al 1-2 ay salla şikayet konusu açılırsa iade et. Aynı anda ne kadar fazla iş alırsa o kadar iyi.
  • 14-01-2024, 22:54:55
    #25
    Dediğiniz gibi de olabilir veya İade + gecikme günü kadar ban cezası da olabilir. Sonuçta dediğiniz gibi paranın iade edilmesi mağduriyetin giderildiği anlamına gelmiyor. Kişinin geçen zamanı da bu şekilde mağdur edene yansıtılabilir
  • 14-01-2024, 23:03:20
    #26
    Mantıklı fakat şöyle bir durumda var, satıcı işi yaparken süreçte de kendi tarafında zaman ve maliyetleri oluyor. Buna ne gibi çözüm üretilebilir? Art niyetli alıcılar da fazlasıyla mevcutten sadece alıcı odaklı koruma yeterli olmaz. Satıcıyıda koruyucu kurallar getirilirse belki her iki taraf için güvenli olur. Forum bunlara ya hiç bulaşmayacak yada arada bir atış sözleşmesi olması gerekiyor. Başka türlü 2 taraftan biri kesinlikle maddi ve manevi zarara uğrar
  • 14-01-2024, 23:06:25
    #27
    En iyisi sanırım
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı fakat şöyle bir durumda var, satıcı işi yaparken süreçte de kendi tarafında zaman ve maliyetleri oluyor. Buna ne gibi çözüm üretilebilir? Art niyetli alıcılar da fazlasıyla mevcutten sadece alıcı odaklı koruma yeterli olmaz. Satıcıyıda koruyucu kurallar getirilirse belki her iki taraf için güvenli olur. Forum bunlara ya hiç bulaşmayacak yada arada bir atış sözleşmesi olması gerekiyor. Başka türlü 2 taraftan biri kesinlikle maddi ve manevi zarara uğrar
    Günün sonunda alıcı satıcı arası özel sözleşmeden öte bir çözüm yok sanırım dediğiniz gibi.