• 14-01-2024, 22:18:43
    #1
    En iyisi sanırım
    Forumdaki şikayet konularında biliyorsunuz ki yönetimin genelde yapabileceği bir şey olmadığı için iade geçilmesi yeterli oluyor satıcı için.
    Ancak bu süreçte alıcının kaybettiği zamanın bedeli sanılanın aksine çok fazla oluyor.

    Bu durumda forumdaki bazı satıcılar için "zaten iade geçerim, konu silinir" gözüyle bakmalarına yol açıyor.

    Şahsi önerim bu tarz durumlarda eğer iade geçilecek ise bu iadeye zaman maliyeti eklenmelidir.

    Bu maliyet birkaç farklı metriğe göre belirlenebilir ancak örnek olması amacıyla 50 TL üzerinden gidersek,
    Çalışmaya başlanılan günden şikayet konusunun sonuçlandığı güne kadar ki gün sayısı * 50 TL satıcıya ceza yansıtılabilir.

    Radikal bir karar olduğunun farkındayım ancak R10'a herhangi bir şekilde üye veya etkileşim kaybı yaşatmayacak, faydalı bir kural olduğunu düşünüyorum.
    Sizin fikirleriniz, önerileriniz nedir?

    İyi forumlar dilerim, esen kalın.
  • 14-01-2024, 22:19:53
    #2
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdaki şikayet konularında biliyorsunuz ki yönetimin genelde yapabileceği bir şey olmadığı için iade geçilmesi yeterli oluyor satıcı için.
    Ancak bu süreçte alıcının kaybettiği zamanın bedeli sanılanın aksine çok fazla oluyor.

    Bu durumda forumdaki bazı satıcılar için "zaten iade geçerim, konu silinir" gözüyle bakmalarına yol açıyor.

    Şahsi önerim bu tarz durumlarda eğer iade geçilecek ise bu iadeye zaman maliyeti eklenmelidir.

    Bu maliyet birkaç farklı metriğe göre belirlenebilir ancak örnek olması amacıyla 50 TL üzerinden gidersek,
    Çalışmaya başlanılan günden şikayet konusunun sonuçlandığı güne kadar ki gün sayısı * 50 TL satıcıya ceza yansıtılabilir.

    Radikal bir karar olduğunun farkındayım ancak R10'a herhangi bir şekilde üye veya etkileşim kaybı yaşatmayacak, faydalı bir kural olduğunu düşünüyorum.
    Sizin fikirleriniz, önerileriniz nedir?

    İyi forumlar dilerim, esen kalın.
    katılıyorum, forumda son zamanlarda bu tarz şikayetler arttı, en azından bu şekilde önü alınabilir.
  • 14-01-2024, 22:20:27
    #3
    Katılıyorum.
  • 14-01-2024, 22:23:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kendimi 10 kişiye dolandırtsam günde 500₺ iyi para.
  • 14-01-2024, 22:23:40
    #5
    katılıyorum ama uygulama aşamasında büyük sıkıntılar çıkabilir sonuçta yönetime yardım eden arkadaşlar gönüllülük esasına göre çalısıyor bu ek iş ve uğraş olur.
  • 14-01-2024, 22:23:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kesinlikle böyle olmalı. gün * 200 tl olması adaletli olur diye düşünüyorum
  • 14-01-2024, 22:24:03
    #7
    Ciddi manada bir zaman kaybı mevcutsa iade etse bile ban lazım. Ayrıca şikayetlerin de silinmemesi lazım. Çözüldü diye not dusulebilir ama silinmemeli diye düşünüyorum. 50 tane mağduriyet yaşat iade edip sildir bence olmuyor yani.
    • JustCore
    • NEASTRO
    • laaps
    JustCore, NEASTRO, laaps ve 4 kişi bunu beğendi.
    7 kişi bunu beğendi.
  • 14-01-2024, 22:24:10
    #8
    👑Console Hesabı Alınır👑
    Yanlış hatırlamıyorsam bir ara mağduriyet süresi kadar ban kuralı uygulamaya konulmuştu fakat hiç uygulandığını görmedim, şikayet çok detaylı ve uzun ise şikayet yoğunluğundan sonuçlanana kadar 10 gün geçtiği olabiliyor bu çoğu taraf için sıkıntı olacaktır ama benzeri bir kural kesinlikle olabilir.
  • 14-01-2024, 22:24:46
    #9
    Güzel bir fikir ama yönetimin bu sorumluluğu alıp yapacağını sanmıyorum.