Ancak bu süreçte alıcının kaybettiği zamanın bedeli sanılanın aksine çok fazla oluyor.
Bu durumda forumdaki bazı satıcılar için "zaten iade geçerim, konu silinir" gözüyle bakmalarına yol açıyor.
Şahsi önerim bu tarz durumlarda eğer iade geçilecek ise bu iadeye zaman maliyeti eklenmelidir.
Bu maliyet birkaç farklı metriğe göre belirlenebilir ancak örnek olması amacıyla 50 TL üzerinden gidersek,
Çalışmaya başlanılan günden şikayet konusunun sonuçlandığı güne kadar ki gün sayısı * 50 TL satıcıya ceza yansıtılabilir.
Radikal bir karar olduğunun farkındayım ancak R10'a herhangi bir şekilde üye veya etkileşim kaybı yaşatmayacak, faydalı bir kural olduğunu düşünüyorum.
Sizin fikirleriniz, önerileriniz nedir?
İyi forumlar dilerim, esen kalın.