Ciddi manada bir zaman kaybı mevcutsa iade etse bile ban lazım. Ayrıca şikayetlerin de silinmemesi lazım. Çözüldü diye not dusulebilir ama silinmemeli diye düşünüyorum. 50 tane mağduriyet yaşat iade edip sildir bence olmuyor yani.