• 14-01-2024, 12:44:14
    #1
    normalde profile girince aşağıdaki gibi gözükmesi lazım ama burti hocamın profile girince yazıların fontu değişiyor, bunun ayarı var mı acaba modlar veya kurumsal pluslar için vs? ilk görüşüm
    https://www.r10.net/burti




  • 14-01-2024, 12:45:38
    #2
    Burti hocam kendine özel kodlamış orayı
  • 14-01-2024, 12:45:46
    #3
    Tema ayarlarında yazı tipi seçebiliyorsun
  • 14-01-2024, 12:46:03
    #4
    Tema ayarlarından yapabilirsin
  • 14-01-2024, 12:46:23
    #5
    Tema Ayarları > Sistem üzerinde olması lazım eğer bu alandan değişmiyorsa muhtemelen Burti hocamız kendisi geliştirimiştir bu özelliği. Güzel olmuş
  • 14-01-2024, 12:46:25
    #6
    WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burti hocam kendine özel kodlamış orayı
    Güzel salladın hocam
  • 14-01-2024, 12:47:23
    #7
    Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema ayarlarında yazı tipi seçebiliyorsun
    YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema ayarlarından yapabilirsin
    CanRuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema Ayarları > Sistem üzerinde olması lazım eğer bu alandan değişmiyorsa muhtemelen Burti hocamız kendisi geliştirimiştir bu özelliği. Güzel olmuş
    font değişebildiğimizi biliyorum zaten, bu profile girince font değişiyor diyorum yani ben ellemiyorum.
  • 14-01-2024, 12:47:51
    #8
    kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    font değişebildiğimizi biliyorum zaten, bu profile girince font değişiyor diyorum yani ben ellemiyorum.
    Hocam senin fontun biz senin profiline girince bizdede değişecek.
  • 14-01-2024, 12:49:41
    #9
    YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam senin fontun biz senin profiline girince bizdede değişecek.
    nasıl yani forum içi kullandığım fontu mu göreceksiniz profilimde anlamadım?