normalde profile girince aşağıdaki gibi gözükmesi lazım ama burti hocamın profile girince yazıların fontu değişiyor, bunun ayarı var mı acaba modlar veya kurumsal pluslar için vs? ilk görüşüm
https://www.r10.net/burti