• 12-01-2024, 23:50:30
    #1
    burada ve çeşitli platformlarda 30 ya yakın inovasyon ödülüm var.en iyi tasarımcılar arasındaydım.idemama.com da son 2 tasarım yarışmasını kazandığım halde bahane üreterek geri almışlardı.1 yıla yakın oldu o zamandan beri küsmüş ve katılmamıştım.

    diğer projelere katılmama sebebim kullanıcıları sömürüyor olmasıydı.projeyi kazanıyorsun kazandığın ücretten %30 komisyon kesiyor ve üstüne %18 kdv yide sana ödetiyordu. parana çöküyordu resmen.

    az önce gireyim uzun zamandır girmiyorum mailde gelmiyor dedim bir baktım kapanmış.

    bir yandan sömürgecilik bitti diye sevindim.bir yandan eser üretip kazanınca mutlu oluyordum diye üzüldüm.
  • 12-01-2024, 23:55:24
    #2
    İlk defa duydum hocam petshop falan sandım ilk etapta 😁
  • 12-01-2024, 23:57:23
    #3
    wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa duydum hocam petshop falan sandım ilk etapta 😁
    şöyle söyleyeyim piyasadaki en çok kazandıran,gerçek kazandıran tasarımcı ve inovasyon sitesiydi.
  • 12-01-2024, 23:57:41
    #4
    Kategori Moderatörü
    Neyse ki R10'da tasarım yarışmaları hala devam ediyor
  • 13-01-2024, 00:05:07
    #5
    grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyse ki R10'da tasarım yarışmaları hala devam ediyor
    saygı duyuyorum katılanlara ama idemama gibi dev firma son 2 yarışmayı kazanmama rağmen bahane üreterek elimden alınca;kişisel firmalara pek yaklaşamıyorum ama bakıyorum ödüller iyi
  • 13-01-2024, 00:07:23
    #6
    Kategori Moderatörü
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saygı duyuyorum katılanlara ama idemama gibi dev firma son 2 yarışmayı kazanmama rağmen bahane üreterek elimden alınca;kişisel firmalara pek yaklaşamıyorum ama bakıyorum ödüller iyi
    Geçmiş olsun Benim de kullanıcı adıma (markama) çöken biri vardı orada, yasal yollarla değiştirmiştik.
    Forumdaki yarışamaların taban fiyatlardaki değişikliklerden sonra daha da iyi olacağını düşünüyoruz
  • 13-01-2024, 00:10:48
    #7
    grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun Benim de kullanıcı adıma (markama) çöken biri vardı orada, yasal yollarla değiştirmiştik.
    Forumdaki yarışamaların taban fiyatlardaki değişikliklerden sonra daha da iyi olacağını düşünüyoruz
    ondan eski açıkinovasyon.com vardı oda kapandı.bu iki mecrada çok kazandım.varmı bildiğin başka bu tarz site
  • 13-01-2024, 00:13:15
    #8
    Bir dönem çok popülerdi sonra nedense eski popülerliği kalmamıştı reklam çalışmasıda yapmıyorlardı heralde son yıllarda hiç bir yerde karşılaşmadım o kadar komisyon alıp reklama bütçe ayırmamak işlerinin sonunu getirdi heralde. Platformu ayakta tutan tasarımcılarken bu kadar fahiş kesinti çogu insanı küstürdü demek ki. Kazancın yarısını alarak sonlarını hazırlamışlar.
  • 13-01-2024, 00:19:31
    #9
    Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir dönem çok popülerdi sonra nedense eski popülerliği kalmamıştı reklam çalışmasıda yapmıyorlardı heralde son yıllarda hiç bir yerde karşılaşmadım o kadar komisyon alıp reklama bütçe ayırmamak işlerinin sonunu getirdi heralde. Platformu ayakta tutan tasarımcılarken bu kadar fahiş kesinti çogu insanı küstürdü demek ki. Kazancın yarısını alarak sonlarını hazırlamışlar.
    3 kere taşındılar yanılmıyorsam daire olarak.pandemi bitirdi sanırım bunları.toparlanamadılar