burada ve çeşitli platformlarda 30 ya yakın inovasyon ödülüm var.en iyi tasarımcılar arasındaydım.idemama.com da son 2 tasarım yarışmasını kazandığım halde bahane üreterek geri almışlardı.1 yıla yakın oldu o zamandan beri küsmüş ve katılmamıştım.
diğer projelere katılmama sebebim kullanıcıları sömürüyor olmasıydı.projeyi kazanıyorsun kazandığın ücretten %30 komisyon kesiyor ve üstüne %18 kdv yide sana ödetiyordu. parana çöküyordu resmen.
az önce gireyim uzun zamandır girmiyorum mailde gelmiyor dedim bir baktım kapanmış.
bir yandan sömürgecilik bitti diye sevindim.bir yandan eser üretip kazanınca mutlu oluyordum diye üzüldüm.
İdemama.com Kapanmış Yeni Şimdi Haberim Oldu
19
●1.256
- 12-01-2024, 23:57:23şöyle söyleyeyim piyasadaki en çok kazandıran,gerçek kazandıran tasarımcı ve inovasyon sitesiydi.wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2024, 00:05:07saygı duyuyorum katılanlara ama idemama gibi dev firma son 2 yarışmayı kazanmama rağmen bahane üreterek elimden alınca;kişisel firmalara pek yaklaşamıyorum ama bakıyorum ödüller iyigrafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2024, 00:07:23Geçmiş olsuneyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de kullanıcı adıma (markama) çöken biri vardı orada, yasal yollarla değiştirmiştik.
Forumdaki yarışamaların taban fiyatlardaki değişikliklerden sonra daha da iyi olacağını düşünüyoruz
- 13-01-2024, 00:10:48ondan eski açıkinovasyon.com vardı oda kapandı.bu iki mecrada çok kazandım.varmı bildiğin başka bu tarz sitegrafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2024, 00:13:15Bir dönem çok popülerdi sonra nedense eski popülerliği kalmamıştı reklam çalışmasıda yapmıyorlardı heralde son yıllarda hiç bir yerde karşılaşmadım o kadar komisyon alıp reklama bütçe ayırmamak işlerinin sonunu getirdi heralde. Platformu ayakta tutan tasarımcılarken bu kadar fahiş kesinti çogu insanı küstürdü demek ki. Kazancın yarısını alarak sonlarını hazırlamışlar.
- 13-01-2024, 00:19:313 kere taşındılar yanılmıyorsam daire olarak.pandemi bitirdi sanırım bunları.toparlanamadılarDomainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de kullanıcı adıma (markama) çöken biri vardı orada, yasal yollarla değiştirmiştik.