Bir dönem çok popülerdi sonra nedense eski popülerliği kalmamıştı reklam çalışmasıda yapmıyorlardı heralde son yıllarda hiç bir yerde karşılaşmadım o kadar komisyon alıp reklama bütçe ayırmamak işlerinin sonunu getirdi heralde. Platformu ayakta tutan tasarımcılarken bu kadar fahiş kesinti çogu insanı küstürdü demek ki. Kazancın yarısını alarak sonlarını hazırlamışlar.