ABD & İngiltere Yemen'de Saldırıya Başladı!
10
●490
- 12-01-2024, 03:18:22Yemen Teörist bir ülke haline geldi husi denen Millet sayesinde.. Diyecek ne diyelim ki?erenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2024, 03:19:44ABD Savunma Bakanlığı yetkilisi, ABD ve İngiltere'nin Avustralya, Hollanda, Bahreyn ve Kanada'nın desteğiyle bu gece Yemen'deki Husi hedeflerine ortak saldırı düzenlediğini söyledi - Politico
https://twitter.com/i/status/1745597139491672240 - 12-01-2024, 04:19:50Üyeliği durdurulduYemende binlerce insan hayatini kaybetti cogu cocuk sakat kaldi satilmis suudi arabistan 9 senedir komsusu gariban yemeni bombaliyor yazik masum insanlarin hayatina maal oluyor
- 12-01-2024, 05:48:34ABD'nin uçağına gemisine saldırmak demek, kendi ayağına sıkmak demektir. Zaten yerle bir olmuş bir ülke artık iflah olmayacak muhtemelen. Bu mevzu bana hamas terör örgütünü anımsattı, onlarda yiyemeyecekleri lokmayı yutmaya kalkmışlardı şimdi kurtarın bizi diye ağlıyorlar. Yemen'de 2 gün kuyruğu dik tutar 3. gün ağlayıp yalvarmaya başlar. Bu olay bana şu karikatürü hatırlattı.

Kısacası Yemen en azından denemiş ama bunun sonuçları olur. Sonucuna katlanamayacağın hamleyi yapmayacaksın, bu kadar basit. Bu arada din konusuna hiç girmiyorum, saldıran ülkelerden birisi dindaşı Bahreyn, 8-10 yıldır saldıran ise yine dindaşı Suudi Arabistan yani inançları aynı olduğu için belki birilerinin daha objektif bakmasına yardımcı olur. Dünya üzerinde yeterince sıcak çatışma bölgesi ve cephe var, umarım başka bir cephe açılmaz.
