ABD'nin uçağına gemisine saldırmak demek, kendi ayağına sıkmak demektir. Zaten yerle bir olmuş bir ülke artık iflah olmayacak muhtemelen. Bu mevzu bana hamas terör örgütünü anımsattı, onlarda yiyemeyecekleri lokmayı yutmaya kalkmışlardı şimdi kurtarın bizi diye ağlıyorlar. Yemen'de 2 gün kuyruğu dik tutar 3. gün ağlayıp yalvarmaya başlar. Bu olay bana şu karikatürü hatırlattı.
Kısacası Yemen en azından denemiş ama bunun sonuçları olur. Sonucuna katlanamayacağın hamleyi yapmayacaksın, bu kadar basit. Bu arada din konusuna hiç girmiyorum, saldıran ülkelerden birisi dindaşı Bahreyn, 8-10 yıldır saldıran ise yine dindaşı Suudi Arabistan yani inançları aynı olduğu için belki birilerinin daha objektif bakmasına yardımcı olur. Dünya üzerinde yeterince sıcak çatışma bölgesi ve cephe var, umarım başka bir cephe açılmaz.