Çalışan siteni neden bozarsın ki? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çalışan siteni neden bozarsın ki?
18
●
926
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Çalışan siteni neden bozarsın ki?
1
2
3
12-01-2024, 08:57:45
#19
prestij123
delikurt55 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eskiden çoklu ödeme yoktu. Ancak şuan çoklu ödeme var. başlık haline getirip ödeme yapabiliriyoruz.
Bunu nasıl yapıyorsunuz? En sıkıntı çektiğim konu
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler