• 11-01-2024, 10:05:57
    #19
    Gerçekten karşı tarafın bu yola başvurduğunu düşünüyorsan zaten o taraftan hayır gelmez sana hadi boyun eğdin evlendin vs diyeceğim
    O yüzden her yerden engelleyip hayatına kaldığın yerden devam et
    Karşı tarafı hatırlatacak uyarıcılar hayatından çıkınca bir şekilde unutuyor insan sonrasında zaten hissizleşiyorsun
  • 11-01-2024, 15:49:11
    #20
    Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gel Antalya'ya misafirim ol, sana o kızı 15 dakikada unutturayım Boşver bu hayat çok kısa, inan üzülünce hiç bir şey değişmiyor.
    Hocam inanın antalyaya çok gelmek istiyorum
  • 11-01-2024, 15:51:39
    #21
    belli ki güvenini kıracak hareketler yapmış ,
    ne anası ne babası ,amcası dayısı hiç fark etmez. muhattap olma geç git.

    istediklerini yapsınlar ,güven çok önemli bir husustur. kırılan güveni yapıştırıcı ile tamir edersen ; kendine en büyük saygısızlığı yapmış olursun. yıllarca iz olarak kalır kendinde ,sil geç bu sebepten ötürü.
  • 11-01-2024, 15:53:14
    #22
    Bora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belli ki güvenini kıracak hareketler yapmış ,
    ne anası ne babası ,amcası dayısı hiç fark etmez. muhattap olma geç git.

    istediklerini yapsınlar ,güven çok önemli bir husustur. kırılan güveni yapıştırıcı ile tamir edersen ; kendine en büyük saygısızlığı yapmış olursun. yıllarca iz olarak kalır kendinde ,sil geç bu sebepten ötürü.
    Hocam ben herşeyi sineye çekebildiğim kadar çektim yutulmayacak herşeyi yuttum bu kadardı benden
  • 11-01-2024, 15:58:36
    #23
    Vallaha sana bir şey diyeyim bilader senin gibiydim ayrdıldım yani o ayrıldı unutamadım aylar geçti içim hep cız ett gitti la diyordum nasıl unutucam ben bunu belki buraya bile konu açmış olabilirm bilmiyorum sonrasında ben bir atlattım bu dönemi nasıl oldu? Yeni yeni kız arkadaşlar (sevgili anlamında düşünme) böyle yeni yeni uğraşlar kendiliğinden gidiyor 3 sene ilişkim vardı biteli 4 sene felan olmuştur. Ailenden başka hiç kimse benim için değerli değildir diyerek kendini aç artık aç bir yerde takılı kalma kimse senden değerli değil
  • 11-01-2024, 15:59:51
    #24
    sosyocell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha sana bir şey diyeyim bilader senin gibiydim ayrdıldım yani o ayrıldı unutamadım aylar geçti içim hep cız ett gitti la diyordum nasıl unutucam ben bunu belki buraya bile konu açmış olabilirm bilmiyorum sonrasında ben bir atlattım bu dönemi nasıl oldu? Yeni yeni kız arkadaşlar (sevgili anlamında düşünme) böyle yeni yeni uğraşlar kendiliğinden gidiyor 3 sene ilişkim vardı biteli 4 sene felan olmuştur. Ailenden başka hiç kimse benim için değerli değildir diyerek kendini aç artık aç bir yerde takılı kalma kimse senden değerli değil
    Çok saolun hocam elimden geleni yapmaya çalışıyorum işlere daha çok vereceğim kendimi
  • 11-01-2024, 16:02:01
    #25
    EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok saolun hocam elimden geleni yapmaya çalışıyorum işlere daha çok vereceğim kendimi
    Vallaha bu vesileyle daha çok başarırsın ben hep elendiğim mülakatlarından başarısız olduğum bir işe girdim tamamen adapte olmuştum emin ol sende daha daha iyi yerlere gelirsin böyle şeyleri umursamayarak Sonra kapını çalıyolar açıp açmamak sana kalmış
  • 11-01-2024, 16:04:25
    #26
    sosyocell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha bu vesileyle daha çok başarırsın ben hep elendiğim mülakatlarından başarısız olduğum bir işe girdim tamamen adapte olmuştum emin ol sende daha daha iyi yerlere gelirsin böyle şeyleri umursamayarak Sonra kapını çalıyolar açıp açmamak sana kalmış
    Valla bunca şeyden sonra o kapı açılmaz hocam açarsam kendime saygımı kaybederim
  • 11-01-2024, 16:11:09
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Aşk diye birşey kalmadı. Önce tv sonra internet herşeyin bokunu çıkardı. saygı bilmez merhamet bilmez sevgiyi bile yanlış bilen zombi sürüsü heline geldi toplum...