Gerçekten karşı tarafın bu yola başvurduğunu düşünüyorsan zaten o taraftan hayır gelmez sana hadi boyun eğdin evlendin vs diyeceğim
O yüzden her yerden engelleyip hayatına kaldığın yerden devam et
Karşı tarafı hatırlatacak uyarıcılar hayatından çıkınca bir şekilde unutuyor insan sonrasında zaten hissizleşiyorsun
Abilerimden Kardeşlerimden Tavsiye
29
●1.056
- 11-01-2024, 15:49:11Hocam inanın antalyaya çok gelmek istiyorumByhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2024, 15:51:39belli ki güvenini kıracak hareketler yapmış ,
ne anası ne babası ,amcası dayısı hiç fark etmez. muhattap olma geç git.
istediklerini yapsınlar ,güven çok önemli bir husustur. kırılan güveni yapıştırıcı ile tamir edersen ; kendine en büyük saygısızlığı yapmış olursun. yıllarca iz olarak kalır kendinde ,sil geç bu sebepten ötürü. - 11-01-2024, 15:53:14Hocam ben herşeyi sineye çekebildiğim kadar çektim yutulmayacak herşeyi yuttum bu kadardı bendenBora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2024, 15:58:36Vallaha sana bir şey diyeyim bilader senin gibiydim ayrdıldım yani o ayrıldı unutamadım aylar geçti içim hep cız ett gitti la diyordum nasıl unutucam ben bunu belki buraya bile konu açmış olabilirm bilmiyorum sonrasında ben bir atlattım bu dönemi nasıl oldu? Yeni yeni kız arkadaşlar (sevgili anlamında düşünme) böyle yeni yeni uğraşlar kendiliğinden gidiyor 3 sene ilişkim vardı biteli 4 sene felan olmuştur. Ailenden başka hiç kimse benim için değerli değildir diyerek kendini aç artık aç bir yerde takılı kalma kimse senden değerli değil
- 11-01-2024, 15:59:51Çok saolun hocam elimden geleni yapmaya çalışıyorum işlere daha çok vereceğim kendimisosyocell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2024, 16:02:01Vallaha bu vesileyle daha çok başarırsın ben hep elendiğim mülakatlarından başarısız olduğum bir işe girdim tamamen adapte olmuştum emin ol sende daha daha iyi yerlere gelirsin böyle şeyleri umursamayarakEAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra kapını çalıyolar açıp açmamak sana kalmış
- 11-01-2024, 16:04:25Valla bunca şeyden sonra o kapı açılmaz hocam açarsam kendime saygımı kaybederimsosyocell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşver bu hayat çok kısa, inan üzülünce hiç bir şey değişmiyor.