sosyocell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallaha sana bir şey diyeyim bilader senin gibiydim ayrdıldım yani o ayrıldı unutamadım aylar geçti içim hep cız ett gitti la diyordum nasıl unutucam ben bunu belki buraya bile konu açmış olabilirm bilmiyorum sonrasında ben bir atlattım bu dönemi nasıl oldu? Yeni yeni kız arkadaşlar (sevgili anlamında düşünme) böyle yeni yeni uğraşlar kendiliğinden gidiyor 3 sene ilişkim vardı biteli 4 sene felan olmuştur. Ailenden başka hiç kimse benim için değerli değildir diyerek kendini aç artık aç bir yerde takılı kalma kimse senden değerli değil
Çok saolun hocam elimden geleni yapmaya çalışıyorum işlere daha çok vereceğim kendimi