Bence şahıs veya farklı türde işletmesi olan herhangi birinin tutar fark etmeksizin çoğul şekilde konuşma hakkı bulunuyor
Ben de bazen çoğul bazen tekil konuşabiliyorum. Duruma göre. Çoğu zaman ticarette mesafeyi korumak adına yapıyorum.
Bence şahıs veya farklı türde işletmesi olan herhangi birinin tutar fark etmeksizin çoğul şekilde konuşma hakkı bulunuyor
Ben de bazen çoğul bazen tekil konuşabiliyorum. Duruma göre. Çoğu zaman ticarette mesafeyi korumak adına yapıyorum.
Alışkanlık, Aynı zamanda Bu kararları alırken kendi içindeki 2.kişiye de bunu soruyor ve fikrini alıyor
Bu yüzden o ikinci kişi ile birlikte ben değil biz oluyoruz
Herkesin hitap şekli farklı olabilir. Bazen ağız alışkanlığı bende biz diye çoğul olarak konuşuyorum. 15 TL lik ürün satanda 10000 TL lik ürün satanda istediği gibi hitap edebilir diye düşünüyorum. Belki kurumsal hissediyordur kendini. Görüşümü belirtmek istedim.