Herkesin hitap şekli farklı olabilir. Bazen ağız alışkanlığı bende biz diye çoğul olarak konuşuyorum. 15 TL lik ürün satanda 10000 TL lik ürün satanda istediği gibi hitap edebilir diye düşünüyorum. Belki kurumsal hissediyordur kendini. Görüşümü belirtmek istedim.

İyi forumlar.