• 10-01-2024, 13:56:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba sevgili üyeler, forumda ticaret yapan insanlara dikkat ettiğimde 15 liralık hizmet veren arkadaşlar dahi

    Biz bu şekilde tasarladık,
    Biz o yöntemi çözdük
    Biz bu şekilde çalışıyoruz şeklinde konuşuyor

    Bunun sebebi nedir acaba?

    Tek kişi çalıştıkları çok belli, çok sırıtıyor bence. (Bende tekim)
  • 10-01-2024, 13:57:25
    #2
    Alışkanlık hocam haha manavda çalışıyorum hep çok kişi ile çalıştığım için bendede öyle 😁
  • 10-01-2024, 13:58:17
    #3
    Bence şahıs veya farklı türde işletmesi olan herhangi birinin tutar fark etmeksizin çoğul şekilde konuşma hakkı bulunuyor
    Ben de bazen çoğul bazen tekil konuşabiliyorum. Duruma göre. Çoğu zaman ticarette mesafeyi korumak adına yapıyorum.
    • Regush Digital
    Regush Digital bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-01-2024, 13:58:24
    #4
    Gold üye
    Ben demek itici geliyor genelde o yüzden alışkanlık bi de..
  • 10-01-2024, 13:58:24
    #5
    bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba sevgili üyeler, forumda ticaret yapan insanlara dikkat ettiğimde 15 liralık hizmet veren arkadaşlar dahi

    Biz bu şekilde tasarladık,
    Biz o yöntemi çözdük
    Biz bu şekilde çalışıyoruz şeklinde konuşuyor

    Bunun sebebi nedir acaba?

    Tek kişi çalıştıkları çok belli, çok sırıtıyor bence.
    Ekibimiz bu konunuzla ilgileniyor🙂
    • bozboramedya
    • Regush Digital
    bozboramedya ve Regush Digital bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 10-01-2024, 13:59:06
    #6
    Gold üye
    Hahahah Kralll
    👑

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekibimiz bu konunuzla ilgileniyor🙂
  • 10-01-2024, 13:59:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence şahıs veya farklı türde işletmesi olan herhangi birinin tutar fark etmeksizin çoğul şekilde konuşma hakkı bulunuyor
    Ben de bazen çoğul bazen tekil konuşabiliyorum. Duruma göre. Çoğu zaman ticarette mesafeyi korumak adına yapıyorum.
    Çok mantıklı
  • 10-01-2024, 13:59:21
    #8
    Alışkanlık, Aynı zamanda Bu kararları alırken kendi içindeki 2.kişiye de bunu soruyor ve fikrini alıyor
    Bu yüzden o ikinci kişi ile birlikte ben değil biz oluyoruz
  • 10-01-2024, 13:59:26
    #9
    Herkesin hitap şekli farklı olabilir. Bazen ağız alışkanlığı bende biz diye çoğul olarak konuşuyorum. 15 TL lik ürün satanda 10000 TL lik ürün satanda istediği gibi hitap edebilir diye düşünüyorum. Belki kurumsal hissediyordur kendini. Görüşümü belirtmek istedim.

    İyi forumlar.