• 09-01-2024, 12:03:06
    #2
    Bu kadar radikal bir değişiklik şaşırtıcı
  • 09-01-2024, 12:03:36
    #3
    Süreyya hanım yazacakların şimdiden
  • 09-01-2024, 12:03:58
    #4
    Sürrey... şaka şaka sıktı.
  • 09-01-2024, 12:04:57
    #5
    Eski logo daha iyi gözüküyor. Bu logo değişikliği acaba kaç paraya patlayacak, kimler, kimler ekmek yiyecek.
  • 09-01-2024, 12:05:06
    #6
    Süreyya esprisi sıkmadı.

  • 09-01-2024, 12:07:53
    #7
    eskisi daha iyi, yenisi beyzbol topunu anımsattı.
  • 09-01-2024, 12:09:23
    #8
    voleybol topu
  • 09-01-2024, 12:14:40
    #9
    En iyisi sanırım
    R10'dan logo yaptırmışlar