• 08-01-2024, 18:46:30
    #19
    ev hali kötü birşey yok dışarda o şekil gezmesi abes bence
  • 08-01-2024, 18:54:11
    #20
    Bir arkadaşım soruyor da link var mı acaba hocam ?
  • 08-01-2024, 18:58:08
    #21
    Yorumlara bak hahaha ne içiyor bunlar ya seviyeye bak okurken utandım.
  • 08-01-2024, 19:00:13
    #22
    Dnxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçinizde böyle kapıyı açan varsa hoş birşey değil demek için açtım konuyu
    Yanlış anlamayın ancak kuryerlerde çok iyi değil yani çok gördüm kapı hafif kapalı eleman kapıyı yitekliyor
    Burada böyle paylaşım yapman hoş değil
  • 08-01-2024, 19:01:33
    #23
    Dnxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani kuryelik yapıyorum hergün aynı manzarayla karşılaşıyorum günlük 50 paket atıyorum rahat 10 müşteri kapıyı iç çamaşırıyla açıyor tamamıyla utanç verici tiksinilecek bi durum kendi açımdan söylüyorum hani pijama neyse ev hali normal birşey ama iç çamaşırı nedir ya yani hani o haldesin bari elini uzat kapıdan kendini gösterme veya kapıya bırakın de dicem ansızın bi anda beklemediği anda geldim trendyol üzerinden beni takip edebiliyor yaklaşınca bildirim alıyor yapmayın gözünüzü seveyim

    https://www.youtube.com/watch?v=axFQ...ygUFdXN0YW0%3D
  • 08-01-2024, 19:53:54
    #24
    Ev hali hocam idare edin Trendyol peşin ödeme alıyor birde kapıda ödeme çektiğinizi düşünün, halinize şükredin hocam
  • 08-01-2024, 20:06:35
    #25
    Her şeyi de gelip burada anlatmayın ve kardeşim. Ayıp denen bir şey var. Yok yani gelip buraya yazınca eline ne geçti.
  • 08-01-2024, 20:11:04
    #26
    Bir anormal benim herhalde. Eve bir şey geleceği zaman çoraplarımı bile giyer öyle açarım yoksa kendimi çıplak hissediyorum. Hele atletle filan asla açamam.
  • 08-01-2024, 20:17:48
    #27
    Haklısınız. Donla kapı açmak nedir arkadaş? Ben olsam ben de kızardım.