Dnxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçinizde böyle kapıyı açan varsa hoş birşey değil demek için açtım konuyu
Yanlış anlamayın ancak kuryerlerde çok iyi değil yani çok gördüm kapı hafif kapalı eleman kapıyı yitekliyor
Burada böyle paylaşım yapman hoş değil