TO, 2 aydır %3'lerde takılıyordu hadi bir şey demiyordum olabilir %3. Ama bu hafta TBM'de %63 - TO'da %56 düşüş yaşadım.
Sadece dün değil son 5-6 gündür bu durumu yaşıyorum, bu kadar düşüş bir tek bende mi var? Sizde durum nedir
Gösterim bazlı kazanca geçiş yapıldı diye biliyorum, şuan tıklama sayımı yapılmayacak, gelirlerde düşüş var şuan ama düzelecek diye düşünüyorum.
tbm düşüşü reklam verenlerin bütçe ayarlaması ile alakalı her yıl reklam için bütçe ayarlaması ocak ayinda yapıyorlar Şubat başı gibi tbmler artar normal bir durum.