• 03-01-2024, 17:33:35
    #1



    Türkiye yeni yıla zam yağmuruyla girerken, bir zam da akaryakıt ürünlerine geldi.

    TÜİK’in bu sabah üretici enflasyonunu açıklamasının hemen ardından benzin, motorin ve otogaza ÖTV zammı geldi.

    Yüzde 20’lik katma değer vergisi (KDV) de dahil edildiğinde benzine 2,31 TL, motorine 2,17 TL’lik zam geldi.

    Otogazda ÖTV zammı ise 1 TL oldu.

    Adana’da bu sabah yapılan zamla birlikte benzinin litre fiyatı yaklaşık olarak 38,03 TL, Motorinin litre fiyatı 40,57 TL, LPG’nin litre fiyatı ise 19,44 TL’ye yükseldi.



    Kaynak: @adanamasasi
  • 03-01-2024, 17:34:26
    #2
    sorun yok alıştık... içimden geldiğince
  • 03-01-2024, 17:44:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Daha da zam gelir.
  • 03-01-2024, 17:49:52
    #4
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun yok alıştık... içimden geldiğince
    Öyle hocam.
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha da zam gelir.
    2024'ün ilk zammı bu şekilde. Bakalım yıl sonuna kadar ne olup bitecek.
  • 03-01-2024, 18:17:51
    #5
    14 mayıs sokaklarda kutlama yapanların yüzünden bu hallerdeyiz.Yazıklar olsun