• 02-01-2024, 17:46:45
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uzun süre süre süzen marla slim kullandım kırmızı paketten sarı paket üretmine geçtiler ürünün süzme etkisi cok azaldı kullanım memnun olan varsa farklı marka öneri verebilirmi nette gezdim eski kızmı paket bulamadım şimdiden tşkler / resimdeki gözükdüği gibi zaten firmaya aldığım ürünleri iade talebi oluşturdum kabul ettiler cok fark var arada malesef
  • 02-01-2024, 17:49:58
    #2
    Daha geçen hafta muhabbeti geçmişti kullanalım diye.
  • 02-01-2024, 17:51:29
    #3
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha geçen hafta muhabbeti geçmişti kullanalım diye.
    yeni paketini tavsiye etmem yıllardır kullanan biri olarak bilğinize
  • 02-01-2024, 17:51:49
    #4
    Bunlar halen duruyor mu yahu, sigara da içerim ama varlığını unutmuşum.
  • 02-01-2024, 17:53:35
    #5
    Hin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar halen duruyor mu yahu, sigara da içerim ama varlığını unutmuşum.
    Piyasada bolça marka var hocam
  • 03-01-2024, 16:05:04
    #6
    Sağdakini ailemdeki herkes kullanıyor gayet kaliteli hocam
  • 04-01-2024, 08:29:28
    #7
    anilalps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağdakini ailemdeki herkes kullanıyor gayet kaliteli hocam
    sağdaki slim paket malesef eskisi kadar bulunmuyor piyasada