Tekerini senle doğrulturuz o kolay bunla bmw gibi yanlayamıyoruz da

tatlısını yeriz yeni yıllar abi
Evet hocam beyaz da biraz boğabilir icon dan ziyade farklı jantlar cok hosuma gitti 18 inc cok yoruyor arabayı 17 felan almak lazım
Teşekkür ederim hocam
Abu bu hocam

teşekkürler
AYIPSIN İSDERSEN 4 ADET MERSEDES JANTIM VAR VERE BİLİRİM.
isdersen bmw lastikleri var çelik yanak 17 jant sanırım senin araca olmaz olsaydı verirdim.