• 27-12-2023, 05:07:50
    #1
    Merhaba,

    Dün sabah avrasya tünelinden geçtim karşıya gidip geldim.2 saat sonra sms geldi hgs borcunuz bulunmaktadır diye.Bunu nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama sistemde bir açık olduğu belli.

    Siteye bilgisayardan girince googleye yönlendiriyor fakat telefondan açınca açılıyor.

    Link : https://hukukkarayollari.info/bilgis.php

    Whois domain ve hosting check yaptığımda cloud flare çıkıyor bilgiler gizlenmiş.

    Herhangi bir plakaya uydurup yazdım birkaç tane hep aynı borç çıkıyor

    Yıl olacak 2024 hala böyle basit *********** işleriyle nasıl uğraşıyorlar telefon numarası büyük ihtimal başkasının adına açılmış btk ya şikayet ettim bakalım sonuç ne olacak

    Googleye smsteki ad soyadı yazınca bununla ilgili bir yazı yayınlanmış.

    Link : https://www.kamusonhaber.com.tr/dola...yin-98795h.htm





  • 27-12-2023, 05:26:00
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    13 Yasındaki cocuklar sülalemizin bilgilerine ulaşıp ileri geri tehtid edebiliyorken artık sasırmıyorum
  • 27-12-2023, 05:31:12
    #3
    Bende plaka sallicaktım direkt Google'a atıyor
  • 27-12-2023, 05:41:08
    #4
    bence çok profesyonel bir sistem olmuş
  • 27-12-2023, 05:53:30
    #5
    Yakın bir yere sahte baz istasyonu kurmuslar AVMlerde olanlardan avm girdiğinizde otomatik sms gelirdi ya aynısı benim aklıma ilk o geldi çıktığınız gibi sms atıyor. Eğer böyle bir sistem ise yapan çok zekiymiş net
  • 27-12-2023, 06:54:24
    #6
    Tasarımcı Dayının videosu vardı HGS Borcu Dolandırıcılığı diye