Yakın bir yere sahte baz istasyonu kurmuslar AVMlerde olanlardan avm girdiğinizde otomatik sms gelirdi ya aynısı benim aklıma ilk o geldi çıktığınız gibi sms atıyor. Eğer böyle bir sistem ise yapan çok zekiymiş net