• 24-12-2023, 11:16:18
    #10
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında çok dinlerdim bunu, genellikle akşam işten geldikten sonra kulaklığı takar belki 4-5 saat yürürdüm bunun şarkılarını dinleyerek. Sonra yorgunluktan sabaha zor kalkardım.
    İyi geliyordu ama demi hocam
  • 24-12-2023, 18:36:59
    #11
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi geliyordu ama demi hocam
    Evet
  • 24-12-2023, 18:44:07
    #12
    Ozbi'nin yeri çok farklıdır sıkı takipçisiyim teşekkürler
  • 24-12-2023, 20:34:11
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Güzel, hoşuma gitti.
  • 26-12-2023, 01:37:43
    #14
    Teksen_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozbi'nin yeri çok farklıdır sıkı takipçisiyim teşekkürler
    rica ederim hocam

    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel, hoşuma gitti.
    beğenmenize sevindim.