Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında çok dinlerdim bunu, genellikle akşam işten geldikten sonra kulaklığı takar belki 4-5 saat yürürdüm bunun şarkılarını dinleyerek. Sonra yorgunluktan sabaha zor kalkardım.
İyi geliyordu ama demi hocam