• 22-12-2023, 15:05:05
    #1
    Teşekkürler R10!
  • 22-12-2023, 15:07:25
    #2
    Yalan-Yalan-Yalan
    Ülkemizde yalan o kadar sıradan ve önemsiz olmuş ki, artık nerdeyse kimse doğru söylemiyor, işin garibi yalan söyleyen de ayıplanmıyor, normal karşılanıyor.
    Birisi bana yalan söyleyeceğine direkt gelip yüzüme sövsün daha iyi, en azından niyetini biliriz.
  • 22-12-2023, 15:07:59
    #3
    Adaletin kişiden kişiye göre değişmesi, maalesef günümüz Türkiye'sinde durum böyle..
  • 22-12-2023, 15:08:05
    #4
    Tiktok.
  • 22-12-2023, 15:08:13
    #5
    Teşekkürler R10!
  • 22-12-2023, 15:09:17
    #6
    Qui non proficit, deficit
    Liyakatsizlik...