Anlık Spam - R10 ne yapıyor ?
14
●716
- 22-12-2023, 03:35:42Atsız da güzel gider, ballı jack biraz ağır ama buz ve soğuk bardak ile muhteşem şekilde oluyor ve birde sek içiyorsun anlatırken canım çekti yarın alırız artık afiyet olsun dostumSEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 03:40:50ballı jack, viski değil hocam ya. viski varsa 70 lik max 3 gün gider, genelde 2 günde biter. ballı jacki bi ayda içene kadar anam ağladı, berbat hiç sevmedim çok tatlı geldiOzanTok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben viskiyi sek içerim, sıcak soguk farketmez birşey katamam. belki de ondandır. vodkayı da sek içerin mesela, galiba o yakışı seviyorum - 22-12-2023, 03:48:20rus votkalarını denemeni tavsiye ederim belarus votkaları da çok iyiSEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 04:06:25OzanTok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıl türkmensitanda yaşadım, içmediğim rus arak kalmadı =) zaten sek vodkaya da orada alıştım - 22-12-2023, 04:06:47https://youtu.be/HcwaXPDprtk?si=9RDTAG2d9N-7rAUk
OzanTok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOzanTok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle