• 22-12-2023, 03:18:22
    #10
    Otomasyonları kontrol +reklam+flim
  • 22-12-2023, 03:35:42
    #11
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Attila ilhan dinliyorum jack eşliğinde
    Atsız da güzel gider, ballı jack biraz ağır ama buz ve soğuk bardak ile muhteşem şekilde oluyor ve birde sek içiyorsun anlatırken canım çekti yarın alırız artık afiyet olsun dostum
  • 22-12-2023, 03:40:50
    #12
    backlinkmatik.com
    OzanTok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atsız da güzel gider, ballı jack biraz ağır ama buz ve soğuk bardak ile muhteşem şekilde oluyor ve birde sek içiyorsun anlatırken canım çekti yarın alırız artık afiyet olsun dostum
    ballı jack, viski değil hocam ya. viski varsa 70 lik max 3 gün gider, genelde 2 günde biter. ballı jacki bi ayda içene kadar anam ağladı, berbat hiç sevmedim çok tatlı geldi

    ben viskiyi sek içerim, sıcak soguk farketmez birşey katamam. belki de ondandır. vodkayı da sek içerin mesela, galiba o yakışı seviyorum
  • 22-12-2023, 03:48:20
    #13
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ballı jack, viski değil hocam ya. viski varsa 70 lik max 3 gün gider, genelde 2 günde biter. ballı jacki bi ayda içene kadar anam ağladı, berbat hiç sevmedim çok tatlı geldi

    ben viskiyi sek içerim, sıcak soguk farketmez birşey katamam. belki de ondandır. vodkayı da sek içerin mesela, galiba o yakışı seviyorum
    rus votkalarını denemeni tavsiye ederim belarus votkaları da çok iyi
  • 22-12-2023, 04:06:25
    #14
    backlinkmatik.com
    OzanTok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rus votkalarını denemeni tavsiye ederim belarus votkaları da çok iyi

    2 yıl türkmensitanda yaşadım, içmediğim rus arak kalmadı =) zaten sek vodkaya da orada alıştım
  • 22-12-2023, 04:06:47
    #15
    https://youtu.be/HcwaXPDprtk?si=9RDTAG2d9N-7rAUk

    OzanTok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atsız da güzel gider, ballı jack biraz ağır ama buz ve soğuk bardak ile muhteşem şekilde oluyor ve birde sek içiyorsun anlatırken canım çekti yarın alırız artık afiyet olsun dostum
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ballı jack, viski değil hocam ya. viski varsa 70 lik max 3 gün gider, genelde 2 günde biter. ballı jacki bi ayda içene kadar anam ağladı, berbat hiç sevmedim çok tatlı geldi

    ben viskiyi sek içerim, sıcak soguk farketmez birşey katamam. belki de ondandır. vodkayı da sek içerin mesela, galiba o yakışı seviyorum
    OzanTok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rus votkalarını denemeni tavsiye ederim belarus votkaları da çok iyi
    • OzanTok
    OzanTok bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.