https://youtu.be/HcwaXPDprtk?si=9RDTAG2d9N-7rAUk

OzanTok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atsız da güzel gider, ballı jack biraz ağır ama buz ve soğuk bardak ile muhteşem şekilde oluyor ve birde sek içiyorsun anlatırken canım çekti yarın alırız artık afiyet olsun dostum
SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ballı jack, viski değil hocam ya. viski varsa 70 lik max 3 gün gider, genelde 2 günde biter. ballı jacki bi ayda içene kadar anam ağladı, berbat hiç sevmedim çok tatlı geldi

ben viskiyi sek içerim, sıcak soguk farketmez birşey katamam. belki de ondandır. vodkayı da sek içerin mesela, galiba o yakışı seviyorum
OzanTok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rus votkalarını denemeni tavsiye ederim belarus votkaları da çok iyi