• 18-12-2023, 20:26:44
    #10
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuşadası normal hocam. Herkes yükseltiyor durduk yere.
    Nazilli gibi ilçe de bile o fiyata yok denecek kadar az. Deli dehşet para istiyorlar, oraya 100km olmasına rağmen. Dediğiniz gibi eski, ama bu tip durumlarda direkt olarak gezerek dolaşarak bulmaya çalışın internetteki fiyatlar çok şişik.
    Site yonetimi oldugu icin buldugumun ustunu senet ile taksit yapabilirsem alicam yoksa diger turlu cok zor 3 aile alamadik evi 😀
  • 18-12-2023, 20:32:31
    #11
    benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oturdugum ev 2+1 cok eski bi yer kusadasindayiz esimin ailesi 700 bin veriyor babam 450 bin bende 250 bin var 3 aile birlesip ev alamiyoruz evi 1.450.00 ye satiyolardi 1.750.000 yapmislar nolucak bu boyle anlamiyorum sonumuz ne olacak bakalim
    3 sene önce Tekirdağ'dan 400.000 'e arsa aldık. Geçen sene 850.000'e satıp, 15 metre ilerisinde bulunan arsayı 1.000.000 'a aldık. (İmar yok, gelmez. Küçük bir göl kenarı, denizi dürbünle görüyoruz.)
    Bu hızla gidersek, deniz kıyısına inmemiz için 20.000.000 TL gerekecek gibi görünüyor. Amacımız hafta sonları ailecek gidip zaman geçirmek olduğu için, 20'den yırttık.

    İmkanınız var aciliyetiniz yok ise size tavsiyem, içine konteyner koyabileceğiniz imara yakın arsa almanız olacaktır.
  • 18-12-2023, 20:41:40
    #12
    Webbilgim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 sene önce Tekirdağ'dan 400.000 'e arsa aldık. Geçen sene 850.000'e satıp, 15 metre ilerisinde bulunan arsayı 1.000.000 'a aldık. (İmar yok, gelmez. Küçük bir göl kenarı, denizi dürbünle görüyoruz.)
    Bu hızla gidersek, deniz kıyısına inmemiz için 20.000.000 TL gerekecek gibi görünüyor. Amacımız hafta sonları ailecek gidip zaman geçirmek olduğu için, 20'den yırttık.

    İmkanınız var aciliyetiniz yok ise size tavsiyem, içine konteyner koyabileceğiniz imara yakın arsa almanız olacaktır.
    Arsa isine buralarda girmek zor hocam ya cok cok uzun vade beklemek lazm oda bu kiralar ile burada olmaz
  • 18-12-2023, 21:32:05
    #13
    1750 çok uygunmuş hemen banka banka dolaşın 300 k krediyi yüksektende olsa alırsınız. Hemen gidip alın Türkiye Finans veriyor olması lazım. Verdiği kadarını alın gerisine ihtiyaç kredisi çekin. Yarın bir gün faizler düştüğünde kredisi yapılandırırsınız para çerez olur. Ama bugün 300 k yok diye almaz iseniz yarın faizleri düşürdüklerinde o ev minimum 3 milyon olur haberiniz olsun.
  • 18-12-2023, 21:37:45
    #14
    PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1750 çok uygunmuş hemen banka banka dolaşın 300 k krediyi yüksektende olsa alırsınız. Hemen gidip alın Türkiye Finans veriyor olması lazım. Verdiği kadarını alın gerisine ihtiyaç kredisi çekin. Yarın bir gün faizler düştüğünde kredisi yapılandırırsınız para çerez olur. Ama bugün 300 k yok diye almaz iseniz yarın faizleri düşürdüklerinde o ev minimum 3 milyon olur haberiniz olsun.
    Valla hocam napacagimi sapittim bakalim yarin yonetim ile gorusecegim insallah kolay bir yol bulurum
  • 18-12-2023, 22:24:57
    #15
    benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam napacagimi sapittim bakalim yarin yonetim ile gorusecegim insallah kolay bir yol bulurum
    Ben ocak ayında bu yıl ev alacaktım 1750 4+1 sıfır daire. Kredi için başvurduk ettik 40 gün sonra dönüş yaptılar eksik belge varmış diye(0,69 kredisi) sonra müteahhit satmaktan vazgeçti fiyatı yükseltti 2500 yaptı 50 günde. Alamadık şimdi 2+1 2 milyon
  • 18-12-2023, 22:52:47
    #16
    aynı bölgede kredi ile satılan evlere yönelin
  • 19-12-2023, 00:24:01
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Efendim, bazı şeyleri milletçe savunmak için kıçtaki dondan dahi feragat edeceksiniz, ama milletçe savunulan bu şeylerin hiçbir kıymeti ve değeri yoktur,ayrıca gereksiz ve mesnetsiz şeylerdir. Bu yüzden çok zor durumda kalacaksınız ve millet olarak çareyi, aç karnı doyurmak için her türlü imtiyazı geçmekte bulacaksınız. Küçük bir çocuğun bir lolipop için bağı bahçeyi takas etmesi gibi düşünün.

    Bence ev yerine üç aile birleşip, pekala bir Ukraynalının bir İngilizin bir Alman'ın ve bir Arabın sahibi olduğu evlerde kiracı olabilirsiniz. Sonuçta onlarında gelir elde etmeleri lazım, ve kendi ülkelerinde geçinmeleri lazım. Türk lirası ve kur malumunuz. O yüzden sokakta kalacak değilsiniz ya ödeyin kiralarını bunların. Sizin başınızı sokacak damınız yok, bari onlar bu hayatı rahat yaşasınlar değil mi ama?

    Sonuçta, milletimizin bazı öncelikleri var. Hem niye bu kadar dert ediyorsunuz ki, sonuçta cennette yerimiz hazır olmayacak mı? Bu kadar didiniyoruz, cennete girebilmek için efendim? Varsın bu dünyada yeriniz olmayıversin, siz ahirete çalışınız.

    Hatta olabilir mi olur? Çok daha bilgili alimler geliyor Arabistan'dan ve Arap coğrafyasından. Cennetten tapuda verirler belki ve üç aile bir eve gireceğinize, cennetten tapuya girersiniz diye düşündüm efendim ben.

    Bence kapılarını şimdiden aşındırmanız lazım, sonuçta dergahta yükselesiye kadar ohooooo. Birde metrekare birim fiyatları bir uçarsa aboooo, bence şimdiden ahirete çalışmayı olabildiğince hızlandırın yarın bir gün ne olacağı belli olmaz efendim. Burda kiracısınız madem, ahirette bari kiracı kalmayınız efendim.
    benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oturdugum ev 2+1 cok eski bi yer kusadasindayiz esimin ailesi 700 bin veriyor babam 450 bin bende 250 bin var 3 aile birlesip ev alamiyoruz evi 1.450.00 ye satiyolardi 1.750.000 yapmislar nolucak bu boyle anlamiyorum sonumuz ne olacak bakalim
  • 19-12-2023, 11:21:03
    #18
    1.750.000 ise bence çok uygun o fiyata daire yok birde yazlık bölgede..