Kusura bakmayın da hocam sizin ki iyilikten öteye geçmiş saflık olmuş.
Saflık da değil hocam salaklık😂
Yine de pabuç bırakmam böylelerine, evini başına yıkarım, burada oturamaz da kalp hastası annem var ona bir şey olacak diye korkuyorum.
İç anadoluluktan dolayı sürüyle akrabalığım var, lakin yıllardır annem, babam, kardeşlerim ve eşimin anne baba kardeşleri dışında kimseyle görüşmem. Herkesede bunu tavsiye ederim.