• 18-12-2023, 00:08:32
    #1
    4.1 şiddetinde deprem oldu darıca'da yaşıyorum bende hissettim ev sallandı hissedenler var mı?

    hepimize geçmiş olsun
  • 18-12-2023, 00:09:42
    #2
    Ben hissetmedim şehir'e baya uzağım geçmiş olsun.
  • 18-12-2023, 00:10:52
    #3
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hissetmedim şehir'e baya uzağım geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim hocam bayaa şiddetliydi.
  • 18-12-2023, 00:11:59
    #4
    İstanbul'dan hissettim.
  • 18-12-2023, 00:12:08
    #5
    Yalovada hissetim vurdu geçti
  • 18-12-2023, 00:12:50
    #6
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    İstanbul Küçükçekmece hafif hissettim ama deprem olduğunu sosyal medyaya düşünce fark ettim yani deprem gibi bir hissiyat vermedi fazla, şükür.
  • 18-12-2023, 00:17:17
    #7
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul Küçükçekmece hafif hissettim ama deprem olduğunu sosyal medyaya düşünce fark ettim yani deprem gibi bir hissiyat vermedi fazla, şükür.
    Profesörler İstanbul depremi bekliyordu umarım gerçekleşmez Allah korusun'da. yine de herkes önlem almalı bence arkadaşlar.
  • 18-12-2023, 00:18:53
    #8
    Android kullanan arkadaşlar size bildirim geldi mi? Bursa'dayım gelmedi bana ama konumum kapalıydı ondan mı kaynaklı
  • 18-12-2023, 00:28:19
    #9
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android kullanan arkadaşlar size bildirim geldi mi? Bursa'dayım gelmedi bana ama konumum kapalıydı ondan mı kaynaklı
    Merhaba, öncelikle geçmiş olsun herkese,
    hocam ayarlardan deprem uyarısı bildirimi açma var onu açtınız mı ? genellikle herkeste açık oluyor yani hiç bakmadıysanız bile. Açıksa eğer konum kapalı demişsiniz ondan kaynaklı olabilir veya uzaktasınızdır bazen bence tehlike hissetmeyen yerlere göndermeyebiliyor. Ben de mesela şanlıurfadayım bazen deprem olunca hissetmemize rağmen gelmeyebiliyor.