TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Android kullanan arkadaşlar size bildirim geldi mi? Bursa'dayım gelmedi bana ama konumum kapalıydı ondan mı kaynaklı
Merhaba, öncelikle geçmiş olsun herkese,
hocam ayarlardan deprem uyarısı bildirimi açma var onu açtınız mı ? genellikle herkeste açık oluyor yani hiç bakmadıysanız bile. Açıksa eğer konum kapalı demişsiniz ondan kaynaklı olabilir veya uzaktasınızdır bazen bence tehlike hissetmeyen yerlere göndermeyebiliyor. Ben de mesela şanlıurfadayım bazen deprem olunca hissetmemize rağmen gelmeyebiliyor.