İçerideydim kardeş içerde gibi oldu, malum dayı sahnesi ama bilemiyorum orasını artık, efendim
https://www.youtube.com/watch?v=y7mNlhqQZjw
Hocam içerden yeni mi çıktınız yıl oldu resmen
Demek ki 17 kez, bilgisayar alınmaz olmuş bu zamanda
Bu biraz, sanki bizim insanımıza karşı bizim insanların yaptığı bir savaş gibi olmuş, Dolar nedir ya ahe ahe ahe! Perte çıktım şu an dilim dimağım komple akıttım gittim şu an, vallah ter boşaldı ter.
Valla benim işime geliyor desem kızacaksınız ama israil savaşında tüm vatandaşlar parasını dolar yaptı.
Amerika ile test düşeriz, dolar fırlar gider diye. Dövizdeydim görmeniz lazımdı herkes döviz alıyordu