İçerideydim kardeş içerde gibi oldu, malum dayı sahnesi ama bilemiyorum orasını artık, efendim

https://www.youtube.com/watch?v=y7mNlhqQZjw

Mr_information adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam içerden yeni mi çıktınız yıl oldu resmen
Demek ki 17 kez, bilgisayar alınmaz olmuş bu zamanda
lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu biraz, sanki bizim insanımıza karşı bizim insanların yaptığı bir savaş gibi olmuş, Dolar nedir ya ahe ahe ahe! Perte çıktım şu an dilim dimağım komple akıttım gittim şu an, vallah ter boşaldı ter.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla benim işime geliyor desem kızacaksınız ama israil savaşında tüm vatandaşlar parasını dolar yaptı.
Amerika ile test düşeriz, dolar fırlar gider diye. Dövizdeydim görmeniz lazımdı herkes döviz alıyordu