• 12-12-2023, 17:31:43
    Çok çok geçmiş olsun. Bir çok ailenin ekmek yediği bu platformun ne kadar değerli olduğu bir kez daha anlaşıldı. Bir daha böyle srounlar yaşanmaz inşallah
  • 12-12-2023, 17:38:35
    Gözümüz aydın, çok sevindim. Eğrisiyle, doğrusuyla, yanlışıyla R10'da bir aile gibiyiz.
  • 12-12-2023, 17:44:15
    Geçmiş olsun R10 Ailesi
  • 12-12-2023, 17:46:44
    Kötü günler olacak ama önemli olan kötü günlerden sonra olanlar.


    r10.net
  • 12-12-2023, 17:52:05
    Çok geçmiş olsun sevgilerle.
  • 12-12-2023, 17:54:31
    geçmiş olsun
  • 12-12-2023, 17:56:08
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wm aracı sahibi Süleyman'ı sabah erken saatlerde aradım ve elimizden ne geliyorsa yapacağımızı belirttim. Avukatımızın yazmış olduğu itiraz dilekçesini kendilerine ilettilk onlarda başvuru yaptılar.
    Süreçleri hızlandırma konusunda girişimlende bulunacağız.
    5 Dakika önce wm aracı 'nın yasağı da kaldırıldı Coşkun bey.

    https://*******.com/forum/wm-araci/w...di-703383.html
  • 12-12-2023, 17:57:09
    Bir daha yaşanmaması dileğiyle ...
  • 12-12-2023, 18:01:32
    Hayırlı olsun çok sevindim erişim engelinin kalktığına.