wm aracı sahibi Süleyman'ı sabah erken saatlerde aradım ve elimizden ne geliyorsa yapacağımızı belirttim. Avukatımızın yazmış olduğu itiraz dilekçesini kendilerine ilettilk onlarda başvuru yaptılar.
Süreçleri hızlandırma konusunda girişimlende bulunacağız.
5 Dakika önce wm aracı 'nın yasağı da kaldırıldı Coşkun bey.
https://*******.com/forum/wm-araci/w...di-703383.html