• 12-12-2023, 17:19:48
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wm aracı sahibi Süleyman'ı sabah erken saatlerde aradım ve elimizden ne geliyorsa yapacağımızı belirttim. Avukatımızın yazmış olduğu itiraz dilekçesini kendilerine ilettilk onlarda başvuru yaptılar.
    Süreçleri hızlandırma konusunda girişimlende bulunacağız.
    helal olsun vallahi
  • 12-12-2023, 17:21:52
    Uzun zamandır üyesi olduğum bu muhteşem topluluğun tekrar erişime açılmasının sevincini kelimelerle ifade etmek gerçekten zor.


    R10.net'in sadece bir bilgi kaynağı değildir, R10.net bir ailedir. Bu zorlu sürecin aşılması için emeği geçen herkese teşekkür eder, Tüm R10.net ailesine geçmiş olsun dileklerimi iletirim.


    Sevgilerimle.
  • 12-12-2023, 17:22:21
    Güzel bir haber. Tüm forum. Yönetimine ve kullanıcılarına geçmiş olsun. Forumda onlarca kişi ekmek yiyor ev geçindiriyor onca fiziki problemi olan arkadaşlarımız dışarıda çalışma durumu olmayan evde ekmeğini kazanıyor. Böyle bir platformun kapatılması engellenmesi gerçekten kötü olurdu.
  • 12-12-2023, 17:23:08
    Kişisel Rütbe
    @Coşkun Çetin; valla hocam bir koyun kesilir değer be
  • 12-12-2023, 17:23:57
    Geçmiş olsun coşkun bey
  • 12-12-2023, 17:25:28
    Çok geçmiş olsun
  • 12-12-2023, 17:26:02
  • 12-12-2023, 17:26:26
    Hepimize geçmiş olsun.
  • 12-12-2023, 17:29:00
    Growth Manager
    çok korkunç bir durumdu, kriz r10 yönetimi tarafından çok güzel idare edildi ve ortada olan yanlışlık usule uygun şekilde bitirilmiş oldu.

    ekmek teknemize sahip çıkalım, r10 yönetiminin yönlendirmelerine hepimizin uymasına bütün üyedaşlarımı davet ediyorum böyle durumlarda.

    geçmiş olsun, allah tekrar yaşatmasın.