çok korkunç bir durumdu, kriz r10 yönetimi tarafından çok güzel idare edildi ve ortada olan yanlışlık usule uygun şekilde bitirilmiş oldu.
ekmek teknemize sahip çıkalım, r10 yönetiminin yönlendirmelerine hepimizin uymasına bütün üyedaşlarımı davet ediyorum böyle durumlarda.
geçmiş olsun, allah tekrar yaşatmasın.