• 12-12-2023, 14:28:54
    HizliResim.Net
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wm aracı sahibi Süleyman'ı sabah erken saatlerde aradım ve elimizden ne geliyorsa yapacağımızı belirttim. Avukatımızın yazmış olduğu itiraz dilekçesini kendilerine ilettilk onlarda başvuru yaptılar.
    İşte bu yüzden bu yönetimin bir parçası olduğum için mutluyum
    Bir başkası olsa rakip olarak görür ve asla yardımda bulunmaz
    İyiki varsın @Coşkun Çetin; Rabbim her daim gönlüne göre versin inşallah.
  • 12-12-2023, 14:29:16
    Eskisi kadar ticaret yapmıyor olmuş olsa da hepimiz için geçerli.
    Şahsen ben gözlerimi açtığımda, tabiri caizse elimi yüzümü dahi yıkamadan yataktan kalkmadan da olsa bi 10 dakika geziniyorum platform da alışkanlık be abi ♥ sizleri çok seviyorum iyi ki varsınız.
  • 12-12-2023, 14:29:49
    geçmiş olsun
  • 12-12-2023, 14:32:29
    Sabah uyanınca çok üzülmüştüm, hallolmasına çok sevindim
  • 12-12-2023, 14:34:05
    Sevindirici bir haber emeği geçen herkese sonsuz şükürler .
  • 12-12-2023, 14:34:21
    Gözümüz aydın
  • 12-12-2023, 14:34:26
    Hepimiz adına hayırlı olsun... ❤
  • 12-12-2023, 14:34:58
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wm aracı sahibi Süleyman'ı sabah erken saatlerde aradım ve elimizden ne geliyorsa yapacağımızı belirttim. Avukatımızın yazmış olduğu itiraz dilekçesini kendilerine ilettilk onlarda başvuru yaptılar.
    Büyük adamsınız coşkun bey. Rakip makip dinlemeden yardımcı olmanız. Helal olsun.
    Büyük geçmiş olsun herkese.
  • 12-12-2023, 14:35:08
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok geçmiş olsun hocam. Kapatılmasına derin üzüntü duysakta tekrardan açılmasına fazlasıyla sevindik. R10 için daha iyisi hep iyisi olsun. Selametle