Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wm aracı sahibi Süleyman'ı sabah erken saatlerde aradım ve elimizden ne geliyorsa yapacağımızı belirttim. Avukatımızın yazmış olduğu itiraz dilekçesini kendilerine ilettilk onlarda başvuru yaptılar.
İşte bu yüzden bu yönetimin bir parçası olduğum için mutluyum
Bir başkası olsa rakip olarak görür ve asla yardımda bulunmaz
İyiki varsın @Coşkun Çetin; Rabbim her daim gönlüne göre versin inşallah.