• 12-12-2023, 14:18:10
    Kendi internetimden şüphe etmiştim gece giremeyince. Günde en az 1 kere girip forumda dolaşmayınca olmuyor.Geçmiş olsun.
    Açıklamada hangi sebeple engelleme kararı verildiğinin yazılmasınıda beklerdim.
  • 12-12-2023, 14:19:46
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wm aracı sahibi Süleyman'ı sabah erken saatlerde aradım ve elimizden ne geliyorsa yapacağımızı belirttim. Avukatımızın yazmış olduğu itiraz dilekçesini kendilerine ilettilk onlarda başvuru yaptılar.
    Sırf rakip diye birbirinin kuyusunu kazmaya çalışan insanlara yaptığınız örnek olsun.
    Helal olsun.
  • 12-12-2023, 14:19:52
    Hepimize geçmiş olsun
  • 12-12-2023, 14:20:50
    Geçmiş olsun...
  • 12-12-2023, 14:21:45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 12-12-2023, 14:21:55
    Sosyal Medya Danışmanı
    gözümüz aydın yaşasın r10
  • 12-12-2023, 14:21:56
    Geçmiş olsun, ülkede o kadar ahlaksız ve illegal platformlar varken bu kadar katı ( gerçekten kuralcı ) bir foruma yaptırım yapılması gerçekten inanılmaz. Neyse yeni kurtulduk mapusdan bir daha tehlikeye atmayalım..
  • 12-12-2023, 14:22:08
    Çok güzel bir haber ve ülke şartlarında bu kadar hızlı çözülmesi sevindirici ve şaşırtıcı, maşallah

    Biz hep buradayız hocam, erişimli erişimsiz fark etmez. Valla r10 dan sonra herhangi bir sosyal platformu bile kullanmaz oldum.

    İyi yönden bakalım, hepimiz bu vesileyle cloudflare wrap gibi şeyler öğrendik, ben kullanmaya devam edeceğim valla.
  • 12-12-2023, 14:22:14
    bilal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok şükür valla hangi sitelere gireceğimi şaşırdım. çok aktif olmasakta gezinmek bile yetiyor.
    Valla hocam bende öyleyim sosyal medya gibi alıştım telefonu elime alınca buraya bakıyorum ilk Çok Güzel bir yer çünkü