Geçmiş olsun, ülkede o kadar ahlaksız ve illegal platformlar varken bu kadar katı ( gerçekten kuralcı ) bir foruma yaptırım yapılması gerçekten inanılmaz. Neyse yeni kurtulduk mapusdan bir daha tehlikeye atmayalım..