• 12-12-2023, 13:55:55
    Gelmiş geçmiş olsun
  • 12-12-2023, 13:55:58
    Gelmiş geçmiş olsun.
  • 12-12-2023, 13:56:01
    Başta @Coşkun Çetin; Olmak üzere emegi geçen kim varsa ellerine kollarına saglık.

    Biz Bir Aileyiz Aile Düzenimizi Hep Korumalıyız.

    Herkes yazdıklarına paylaştıklarına biraz dikkat etsin herşeyi forumdan veya yönetimden beklemeyelim.
  • 12-12-2023, 13:56:04
    Günün en güzel haberi,
  • 12-12-2023, 13:56:20
    Yerinde ve güzel bir karar.
  • 12-12-2023, 13:56:55
    Geçmiş olsun
  • 12-12-2023, 13:57:09
    Слава Україні! 🇺🇦
    Hayırlı olsun. (:
  • 12-12-2023, 13:57:09
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wm aracı sahibi Süleyman'ı sabah erken saatlerde aradım ve elimizden ne geliyorsa yapacağımızı belirttim. Avukatımızın yazmış olduğu itiraz dilekçesini kendilerine ilettilk onlarda başvuru yaptılar.
    Tabiri caizse benzer kategoride iş yapan rakip forum sitesine bile yardımcı olmaya çalışan harika bir adminimiz var. R10 ve yönetim ekibi iyi ki varsınız Biz bu şekilde kenetlendikçe kimse bizi durduramaz.
  • 12-12-2023, 13:57:14
    geçmiş olsun r10 suz bir hayat düşünülemez =)