wm aracı sahibi Süleyman'ı sabah erken saatlerde aradım ve elimizden ne geliyorsa yapacağımızı belirttim. Avukatımızın yazmış olduğu itiraz dilekçesini kendilerine ilettilk onlarda başvuru yaptılar.
Tabiri caizse benzer kategoride iş yapan rakip forum sitesine bile yardımcı olmaya çalışan harika bir adminimiz var. R10 ve yönetim ekibi iyi ki varsınız

Biz bu şekilde kenetlendikçe kimse bizi durduramaz.