• 10-12-2023, 22:16:19
    #1
    Tam 1 yıl sonrası için kendinize not bırakın hedeflerinize ulaştınızmı? seneye hortlatırız.
  • 10-12-2023, 22:16:49
    #2
    Bakalım hayatta olacak mıyım.
  • 10-12-2023, 22:18:04
    #3
    Bi daha 2.5 üst oynamiyacagim
  • 10-12-2023, 22:20:13
    #4
    2025in ilk yarısında enflasyon düşecekmiş. Öyle dediler...
  • 10-12-2023, 22:21:02
    #5
    Hayat kısa hep anın tadını çıkar, zamanı dolu dolu geçir ve sana verilenlerin kıymetini hiç bir zaman unutma.
  • 10-12-2023, 22:31:48
    #6
    Büyük İstanbul depremi oldu ve Türkiye'nin ekonomisi iyice çöktü,hükümet bunu toparlamaya çalışıyor iken bende bir yandan hala kafamdaki olayları çözmekle uğraşıyorum. (Yaşarsam)
  • 10-12-2023, 22:54:42
    #7
    "Gelecekte yine yalnızlık, yine o yavan, o gereksiz yaşam var."
    - Fyodor Dostoyevski
  • 10-12-2023, 23:03:55
    #8
    Platin üye
    Borçlarımı tamamen sıfırlamış ve iyi kötü bir araba almış olmayı umuyorum
  • 11-12-2023, 00:18:39
    #9
    Yeni bir başlangıca ulasabildimmi