• 09-12-2023, 20:33:16
    #1
    En iyisi sanırım
    Yılbaşına 22 gün kaldı ve yılbaşından sonra asgari ücret zammı, enflasyon gibi çeşitli sebeplerle zamlarla karşılaşmama ihtimalimiz yok.
    Gerçekten bunun için önlem almak, istediklerimizi satın almak ve paramızı korumak için az bir vaktimiz kaldı.

    Siz bu durumdan minimum etkilenebilmek için neler yaptınız?

    Yılbaşından sonraki planlarınız neler?

    Bu durum sadece fiziksel değil, bizim gibi SEO ve dijitalde çeşitli hizmet veren herkesin ürün ve hizmetlerinde zama gidilmesine sebep olacaktır.

    Şimdiden 2024'ün hepimiz için iyi geçmesi dileğiyle.
    Yorumlarınızı bekliyoruz.
  • 09-12-2023, 20:35:16
    #2
    Ben oksijen biriktiriyorum! Malum onun için de vergilendirme durumları olmaya çok müsaitiz.
  • 09-12-2023, 20:36:38
    #3
    Ihığ
  • 09-12-2023, 20:36:48
    #4
    Yazıp yazıp sildim....
  • 09-12-2023, 20:38:55
    #5
    dolar 30 oldumu başlar fiyatlar uçmaya 29 u gördü gibi. 29 u biraz geçtimi ne alıyorsanız alın.
  • 09-12-2023, 20:39:02
    #6
    Araba alma planımız var araştırma saatimiz 1 saatten 4 saate çktı inşallah zam gelmeden alabiliriz..
  • 09-12-2023, 20:42:19
    #7
    Ezan mı dinseydi kardeşim?(!)
  • 09-12-2023, 20:46:53
    #8
    Çocukken (birkaç sene önce) hayalimdi Raspberry pi 5 almak ama işte o zamanlar 1000 lirayken şuan 6000 lira olmuş, her türlü alamiyorum. 22 gün sonra mümkün olmaz almam
  • 09-12-2023, 20:53:16
    #9
    Marttan bu yana çevremde kim varsa ihtiyacınız olabilecek şeyleri şimdiden alın diyodum. Son uzatmalar..