Yılbaşına 22 gün kaldı ve yılbaşından sonra asgari ücret zammı, enflasyon gibi çeşitli sebeplerle zamlarla karşılaşmama ihtimalimiz yok.
Gerçekten bunun için önlem almak, istediklerimizi satın almak ve paramızı korumak için az bir vaktimiz kaldı.

Siz bu durumdan minimum etkilenebilmek için neler yaptınız?

Yılbaşından sonraki planlarınız neler?

Bu durum sadece fiziksel değil, bizim gibi SEO ve dijitalde çeşitli hizmet veren herkesin ürün ve hizmetlerinde zama gidilmesine sebep olacaktır.

Şimdiden 2024'ün hepimiz için iyi geçmesi dileğiyle.
Yorumlarınızı bekliyoruz.