• 08-12-2023, 05:12:17
    #10
    Bu gerçek mi? Yoksa ironi mi yapıyor? Gerçekse gerçekten çok üzücü bir durum.
  • 08-12-2023, 05:47:10
    #11
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canım abim taşı sıksa suyunu çıkarır ama o tokatmatik olmayı seçmiş
    yahu hocam sen beni güldürdün Allahta seni güldürsün , tam hüzünlenip halimize şükür etmeliyiz diyordum içimden yorumu görünce bi gülme tuttu


    tabi ki yine halimize şükür etmeliyiz orası ayrı
  • 08-12-2023, 06:38:08
    #12
    Üyeliği durduruldu
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tiktokta farklı bi hesap üerinden paylaşılmış biliyorum bi resimden insana ulaşmak zor ama belki sosyal medya hesaplarımızdan paylaşırsak sesimiz duyulur yardımcı olurlar abimize
    Merhaba, https://www.tiktok.com/@jantii_sinan...0ACs0qdJl&_r=1 fotoğraftaki abimizin TikTok hesabı, bu arada yorum yazan arkadaşlar doğru bilmiş Adana otogarıymış.
  • 08-12-2023, 06:44:16
    #13
    acimayin boylelerine gidip çalışabilir bide tiktokta boyle videolari varsa hiç acımayın para kolay kazanılmıyor bunlar kolay paranın peşinde aklı başında olan adam tokat 100tl yumruk 50tl falan yazıp sokakta dolaşmaz
  • 08-12-2023, 08:39:20
    #14
    adana otagarı çok belli.
    yani adam dayak yicek hali varsa çalışmayada hali vardır. Rabbim yardımcısı olsun iş güç bulur inş.
  • 08-12-2023, 09:04:06
    #15
    cix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adana otogarına benziyor.
    Evet orası.